Vásárolj kényelmesen

több ezer termékünkből

Szerviz

Garancia időn túl is

Szakértő segítség

Kérdezd munkatársainkat

Biztonságos vásárlás

SSL titkosítással

A hét őrült akciója

Kihagyhatatlan ajánlat már csak:

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelni?

A webshopunkon keresztül tudsz megrendelést leadni. Nem szükséges hozzá regisztrálni, azonban ha terveznél még nálunk vásárolni, akkor ajánlott, hiszen megkönnyíti a rendelés folyamatát, mert nem kell újra megadd az adataidat, illetve nyomon tudod követni az eddigi megrendeléseidet is. Így gyorsabban, időt megspórolva tudsz majd rendelni.

Mit jelent, ha külső raktáron van a termék?

Ha külső raktáron van a termék az azt jelenti, hogy a beszállítónknál készleten van és a feltüntetett határidőn belül tudjuk szállítani, vagy beérkezése után rögtön átvehető.

Bankkártyával szeretnék fizetni, hol tudom ezt megtenni?

A megrendelés során lehetőséged van egyből online kifizetni a terméket. Ez esetben válaszd a SimplePay-es fizetést, amiről bővebben itt olvashatsz. Ha helyben szeretnél kártyával fizetni a csomag átvételekor, akkor a futárszolgálat által szállított 39 kg összúly alatti termékek esetében lehetőséged van bankkártyás fizetésre, azonban ezt kérjük jelezd előre a megrendelés megjegyzés rovatában, hogy továbbítani tudjuk a futárszolgálat felé.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, miért? (spam mappa)

Kérjük ellenőrizd levelező rendszered spam, vagy promóciók mappáját, mert egyes esetekben előfordulhat, hogy a levelezőrendszered átsorolja ide a kapott e-maileket. Az ide érkező leveleket mozgasd át a beérkező levelek mappába, így legközelebb már oda fognak érkezni. Ha így se találod, kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

Nem találtam a csomagban se a számlát se a garancia papírt, hol van?

A számlát illetve minden egyéb dokumentumot, mindenféleképpen nyomtatva a termékedhez mellékelve találod. Ez lehet egy a csomagolására ragasztott fólia tokban, a termék dobozán belül, vagy a futárzsákban.

Cég névre vásárlás esetén miért csak egy év a garancia?

Mert nem természetes személyi felhasználásra kerül sor és az ipari felhesználásra más jótállási törvények vonatkoznak.

Meghibásodott a termék, hogyan küldjem vissza? Mi ennek a költsége?

A meghibásodott terméket postai úton, futárszolgálat segítségével, vagy személyesen is eljuttathatod hozzánk, vagy egyenesen akár a szervízbe is beviheted. Ennek menetéről a vásárlási feltételek alatt tájékozódhatsz.

Mi a teendő ha garancia időn belül nagy háztartásigépem meghibásodik?

Kérjük vedd fel a kapcsolatot a márkaszervízzel. Általában a hivatalos oldalukon keresztül le lehet jelenteni a meghibásodott készüléket és keresni fognak téged. A hiba tipusától függően a javítás menete vagy távsegítséggel történik, vagy kiszállással helyben megjavítják, esetleg el is szállítják a készüléket.

Törötten érkezett meg az áru, mit tegyek?

Fényképezd le a törést jól láthatóan, és e-mailben jelezd ügyfélszolgálatunk felé a problémát. Ezután kollégáink felveszik veled a kapcsolatot a termék cseréjével kapcsolatban.

A telefonok kártyafüggetlen, eu-s modellek?

Minden általunk forgalmazott telefon kizárólag EU piacra készült, kártyafüggetlen modell. A készülékek magyar menüvel rendelkeznek, és európai csatlakozói vannak.

Nincs kuponkódom, hol szerezhetek?

Ha regisztráltál webshopunkban és feliratkoztál hirlevelünkre, akkor figyeld leveleinket, mert esetenként kuponokat is küldünk benne a feliratkozottaknak. Emellett akcióink és pormócióink keretében tudsz szert tenni különböző kedvezményekre, de megeshet, hogy a csomagodban is találsz majd egy-egy kupont, főként, ha már többször vásároltál nálunk.